REGULAMIN SERWISU I SKLEPU INTERNETOWEGO „ZAUFAJ POŁOŻNEJ”

 

I Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa zasady i warunki świadczenia i korzystania z Usług w: serwisie internetowym umieszczonym na stronie internetowej www.zaufajpoloznej.com   należącej do firmy Zaufaj Położnej Anna Bulczak z siedzibą w Gdyni przy  ul. Robotniczej 23, 81-180 Gdynia oraz w innych serwisach internetowych działających w w/w domenie  – zwanych dalej łącznie „Serwisem” – pełniącym funkcje sklepu internetowego, w tym zasady i warunki zakupu i dostarczania Produktów.
  2. Skorzystanie z Serwisu w zakresie niewymagającym Rejestracji jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu, natomiast skuteczna Rejestracja wymaga zapoznania się z Regulaminem oraz jego akceptacji przez Użytkownika.
  3. Serwis umożliwia Użytkownikom nabywanie i korzystanie z udostępnianych w nim Produktów wyłącznie na zasadach określonych w Regulaminie. 
  4. Umożliwianie korzystania z Serwisu jest usługą świadczoną drogą elektroniczną przez Administratora na rzecz Użytkowników, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 r. poz. 1219), które odbywa się na mocy umowy (dalej „Umowa”) zawieranej pomiędzy Administratorem Serwisu a Użytkownikiem oraz na podstawie Regulaminu.
  5. Korzystanie z Serwisu, w tym Rejestracja w Serwisie może nastąpić wyłącznie na zasadach określonych w Regulaminie.
  6. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego regulaminu jest firma  Zaufaj Położnej Anna Bulczak.
 
II  Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

  1. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną.
  2. Serwis – serwis internetowy dostępny pod adresem www.zaufajpoloznej.pl
  3. Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególnie przyznają zdolność prawną, która korzysta z Serwisu. 
  4. Klient – i) osoba fizyczna, w tym Konsument, która posiada zdolność do czynności prawnych i/lub ukończyła co najmniej 13 rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18 roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego, a także ii) osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która korzysta lub zamierza korzystać z Serwisu, w tym ze Sklepu Internetowego i/lub w przypadkach opisanych w Regulaminie ze Sklepu fizycznego.
  5. Konsument – Klient, o którym mowa w pkt II.4 dokonujący  z przedsiębiorcą, w tym Sprzedającym czynności prawnej nie związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z art. 22 Kodeksu Cywilnego).
  6. Sklep Internetowy – wydzielona część Serwisu obejmująca funkcjonalności służące zawieraniu Umów sprzedaży.
  7. Sprzedający lub Administrator Serwisu – firmę Zaufaj Położnej Anna Bulczak z siedzibą w Gdyni przy  ul. Robotniczej 23, 81-180 Gdynia NIP 9581672905, REGON 364085773 adres poczty elektronicznej: kontakt.zaufajpoloznej@gmail.com,
  8. Umowa na newsletter – umowa zawierana z Użytkownikiem, który wyraził zgodę na otrzymywanie od Administratora Serwisu informacji handlowej w rozumieniu Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  9. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawierana pomiędzy Sprzedającym, a Klientem: i) z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość – w Sklepie Internetowym, w tym za pośrednictwem COK, lub ii) bez korzystania ze środków porozumiewania się na odległość – w Sklepie fizycznym.
  10. Umowa – Umowa na korzystanie z serwisu lub Umowa na newsletter lub Umowa sprzedaży.
  11. Produkty – towary i usługi sprzedawane za pośrednictwem Serwisu.
  12. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  13. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej nie związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z art. 22 Kodeksu Cywilnego).
  14. Kodeks Cywilny – ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964r.
  15. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.

III. Postanowienia szczegółowe 

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Serwisu, w tym funkcjonalności Sklepu internetowego. 
  2. Serwis prowadzony jest przez Administratora Serwisu. 
  3. Zasadniczym celem prowadzenia Serwisu jest umożliwienie Użytkownikom zakupu Produktów oraz zapoznania się z treściami publikowanymi w ramach Serwisu.
  4. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
    1. podstawowe funkcjonalności Serwisu,
    2. minimalne wymagania sprzętowe umożliwiające korzystanie z Serwisu,
    3. zasady dokonywania rejestracji i korzystania z Konta,
    4. zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem funkcjonalności Serwisu,
    5. tryb postępowania reklamacyjnego,
    6. zasady polityki ochrony danych osobowych,
    7. zasady zmiany Regulaminu.

.

  1. Użytkownicy mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej Serwisu oraz pobrać go tutaj:  https://zaufajpoloznej.pl/regulamin i sporządzić wydruk.
  2. Informacje o Towarach podane w Serwisie w szczególności ich opisy, parametry, zdjęcia oraz ceny stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego, nie stanowią natomiast oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego.
  3. Administrator Serwisu przyjmuje i realizuje zamówienia na Towary wyłącznie na terenie Polski.
  4. Administrator Serwisu dokłada starań, aby Użytkownicy mieli możliwość korzystania ze wszystkich funkcjonalności Serwisu w sposób nieprzerwany, zastrzega jednak możliwość czasowego zawieszania funkcjonowania niektórych lub wszystkich funkcjonalności Serwisu w celu przeprowadzania jego konserwacji, aktualizacji lub napraw.
  5. Administrator Serwisu dokłada starań, aby wszystkie funkcjonalności Serwisu działały poprawnie. Tym niemniej Administrator Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości w działaniu funkcjonalności Serwisu. Niniejsze postanowienie nie ogranicza praw Konsumentów wynikających z mających zastosowanie przepisów prawa.
  6. Administrator Serwisu może organizować samodzielnie lub wspólnie z innymi podmiotami konkursy, promocje i zabawy dla wszystkich lub niektórych Użytkowników. Warunki takich konkursów, promocji lub zabaw określane będą w odrębnych regulaminach dostępnych w ramach Serwisu.
  7. Wszelkie elementy graficzne, rozwiązania techniczne i inne elementy strony www Serwisu, w szczególności kod HTML i XHTML, arkusze CSS, skrypty JavaScript i linki multimedialne, jak również programy udostępnione za pośrednictwem Serwisu podlegają ochronie prawnej pod kątem praw autorskich przysługujących Administratorowi Serwisu lub innym podmiotom.
  8. Użytkownik nie ma prawa kopiować ani utrwalać elementów ani całości Serwisu w jakikolwiek sposób i w jakiejkolwiek formie, za wyjątkiem tych elementów, których kopiowanie lub utrwalanie zostało wyraźnie dopuszczone przez Administratora Serwisu.
  9. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że materiały publikowane w ramach Serwisu nie muszą być pozbawione błędów. Administrator Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za skutki stosowania się przez Użytkowników do treści materiałów zamieszczonych w Serwisie, ani za ich rzetelność i kompletność. Niniejsze postanowienie nie ogranicza praw Konsumentów wynikających z mających zastosowanie przepisów prawa.
  10. Administrator Serwisu zastrzega możliwość wprowadzania nowych funkcjonalności do Serwisu, modyfikacji funkcjonalności istniejących lub ich usuwania. Zmiany takie wymagają zmiany Regulaminu, wyłącznie w takim zakresie w jakim zmieniają prawa lub obowiązki Użytkowników lub Administratora Serwisu
IV Podstawowe Zasady Korzystania z Serwisu

  1. Korzystając z serwisu Użytkownik akceptuje niniejszy Regulamin, a w szczególności jego postanowienia o charakterze umownym regulujące stosunek między Użytkownikiem a Administratorem Serwisu oraz zobowiązuje się do przestrzegania prawa przy korzystaniu z Serwisu, w szczególności do przestrzegania autorskich praw majątkowych oraz praw wynikających z rejestracji wynalazków, patentów, znaków towarowych, wzorów użytkowych i przemysłowych innych osób, a także do poszanowania dóbr osobistych osób trzecich i Administratora Serwisu oraz poszanowania dobrych obyczajów.
  2. Każdy Użytkownik może zaprzestać korzystania z usług w zakresie korzystania z Serwisu w każdym czasie opuszczając strony Serwisu. Rozwiązanie Umowy na korzystanie z serwisu nie ma wpływu na zawarte przez Użytkownika Umowy sprzedaży.
  3. Umowa o newsletter zawierana jest z Użytkownikiem na czas nieoznaczony, a każda ze stron może ją rozwiązać w każdym czasie ze skutkiem natychmiastowym. 
  4. Użytkownicy, którzy zawarli umowę na newsletter powiadamiani są o zmianie Regulaminu w zakresie usługi newsletter również mailem i mają 14 dni od dnia powiadomienia na rozwiązanie umowy o newsletter przez wypowiedzenie w terminie wskazanym w Regulaminie, jeżeli nie wyrażają zgody na zmiany.
  5. Do umowy na korzystanie z serwisu oraz umowy na newsletter odpowiednie zastosowanie mają również postanowienia pkt VII niniejszego Regulaminu.
Procedura zawierania Umów sprzedaży
 
  1. Zawarcie Umowy sprzedaży nie wymaga posiadania Konta.
  2. W celu zawarcia Umowy sprzedaży należy dokonać wyboru Towarów, które oznaczone są jako „dostępne”, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane komunikaty oraz informacje dostępne na stronie Serwisu.
  3. Wybór zamawianych Towarów jest dokonywany poprzez ich dodanie do wirtualnego koszyka.
  4. W trakcie procedury zamawiania – do momentu naciśnięcia przycisku “zamawiam”, Użytkownik ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru, w tym celu należy kierować się wyświetlanymi klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
  5. Po podaniu przez Użytkownika korzystającego ze Sklepu Internetowego wszystkich niezbędnych danych wyświetlone zostanie podsumowanie zamówienia.
  6. W celu złożenia zamówienia konieczne jest podanie przez Użytkownika danych, w tym danych osobowych, umożliwiające kontakt i wysyłkę towaru i oznaczonych przez Administratora jako wymagane. 
  7. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że pozbawiony wad Towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców zewnętrznych. W przypadku niedostępności części Towarów objętych zamówieniem Użytkownik jest informowany o tym fakcie i podejmuje decyzję o sposobie realizacji zamówienia (częściowa realizacja lub anulowanie całości zamówienia). W wypadku niemożności realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Administratora Serwisu w terminie 30 dni od dnia złożenia Zamówienia zawarta umowa wygasa, a Administrator Serwisu informuje o tym fakcie Użytkownika drogą mailową i zwraca mu otrzymaną od niego należność za tę część zamówienia, która nie została zrealizowana (jeżeli została wcześniej zapłacona przez Użytkownika).
  8. Chwilą zawarcia Umowy sprzedaży jest wysłanie na adres e-mail podany przez Użytkownika potwierdzenia przyjęcia przez Administratora Serwisu zamówienia Użytkownika do realizacji. W przypadku potwierdzenia przyjęcia do realizacji części zamówienia, Umowa sprzedaży zostaje zawarta, co do tej części zamówienia.
  9. Administrator Serwisu zastrzega sobie możliwość kontaktowania się z Użytkownikiem za pośrednictwem poczty internetowej lub telefonicznie w celu potwierdzenia zamówienia lub wyjaśnienia niejasności. Brak możliwości kontaktu z klientem lub niewyjaśnienie wątpliwości uprawnia Administratora Serwisu do odstąpienia od Umowy sprzedaży.
  10.  
  11. VII. Czas realizacji zamówienia i dostawa
  1. Dostawa odbywa się pod adres wskazany przez Użytkownika przy składaniu zamówienia. Możliwy jest również odbiór osobisty Zamówienia w biurze sklepu pod adresem: Gdynia, ul.Mławska 13 po wcześniejszym umówieniu się drogą telefoniczną lub mailową.
  2. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się na koszt Użytkownika. Koszty dostawy wskazywane są każdorazowo przy składaniu zamówienia.
  3. Administrator Serwisu dokłada starań, aby wszystkie zamówienia realizowane były w terminie 7 dni roboczych licząc od dnia:
    1. wpływu na rachunek bankowy Administratora Serwisu pełnej kwoty ceny za Towar – w przypadku wyboru metody płatności z góry,  
    2. zawarcia Umowy sprzedaży – w przypadku wyboru metody płatności za pobraniem.

VII. Ceny i metody płatności

  1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i są cenami brutto, tzn. zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT w wysokości wynikającej z obowiązujących przepisów.
  2. Użytkownik może wybrać udostępnione przez Administratora Serwisu formy płatności za zamówione towary. W celu dokonania płatności z góry Użytkownik powinien kierować się informacjami dostarczonymi przez Administratora Sklepu lub operatora danej płatności. W przypadku płatności dokonywanych za pośrednictwem operatorów płatności, Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania regulaminów świadczenia usług przez takiego operatora.
  3. W przypadku wyboru przez Użytkownika formy płatności za pobraniem, Użytkownik zobowiązany jest zapłacić kwotę ceny za zakupiony Towar w chwili jego odbioru.

VIII. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy

  1. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta,  Użytkownik będący Konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego zawierający Umowę sprzedaży na odległość ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyn i zwrócić kupiony towar w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki, a w przypadku umowy na korzystanie z serwisu oraz umowy na newsletter od dnia zawarcia umowy.
  2. Zgłoszenie chęci odstąpienia od Umowy sprzedaży następuje poprzez oświadczenie, które  musi nastąpić do 14 dni od otrzymania przesyłki, a w przypadku Umowy na korzystanie z serwisu i Umowy na newsletter od zawarcia umowy przy czym, do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  3. Administrator Serwisu zachęca do korzystania z przygotowanego formularza odstąpienia od umowy stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. Konsumentowi przysługuje możliwość odstąpienia od Umowy w innej formie niż formularz, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym. Zachowanie formy formularza jest jednak wskazane i ułatwi proces odstąpienia od Umowy.
  4. Płatność tytułem zwrotu zostanie przesłana w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy na konto bankowe podane w formularzu zwrotu. W przypadku braku podania rachunku bankowego, płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy Konsumenta, z którego nastąpiła płatność ceny, a w przypadku braku takiego rachunku – Administrator Serwisu podejmie starania celem skontaktowania się z Konsumentem cele ustalenia sposób zwrotu.
  5. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Administratora Serwisu, Administrator Serwisu nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  6. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar przedsiębiorcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  8. Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy  w odniesieniu do umów:
    1. o świadczenie usług, jeżeli Administrator Serwisu wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Administratora Serwisu utraci prawo odstąpienia od umowy,
    2. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
    3. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Administratora Serwisu o utracie prawa odstąpienia od umowy,
    4. w pozostałych przypadkach przewidzianych przepisami Ustawy o prawach konsumenta 
  9. W zależności od rodzaju umowy zawieranej przez Konsumenta z Administratorem Serwisu, Administrator Serwisu może z uwagi na  naturę oferowanej Konsumentowi rzeczy lub usługi:
    1. wymagać zgody Konsumenta na rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem terminu do odstąpienia do danej umowy zawieranej na odległość;
    2. wymagać zgody Konsumenta na wykonanie usługi w całości przed upływem terminu do odstąpienia do danej umowy zawieranej na odległość
    3. wymagać zgody Konsumenta na rozpoczęcie świadczenia w postaci dostarczania treści cyfrowych niezapisanych na nośniku materialnym przed upływem terminu do odstąpienia do danej umowy zawieranej na odległość.
  1. Reklamacje dotyczące Towarów
  1. W chwili odbioru Towaru Użytkownik jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne widoczne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić kurierowi oraz skontaktować się z Działem Reklamacji Administratora Serwisu pod nr tel. 722 444 000 lub drogą elektroniczną pod adresem https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje. W przypadku, gdy kurier odmówi podpisania protokołu, nie należy przyjmować, ani kwitować przesyłki i niezwłocznie skontaktować się z Administratorem Serwisu zgodnie z podanymi wyżej danymi teleadresowymi.
  2. Reklamacje wynikające z naruszenia praw Użytkownika wynikających z Kodeksu cywilnego  lub z niniejszego Regulaminu należy kierować na adres kontakt.zaufajpoloznej@gmail.com, Użytkownik w zgłoszeniu reklamacyjnym powinien podać przyczynę reklamacji.
  3. Administrator Serwisu zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych.
  1. Reklamacje dotyczące działania Serwisu
  1. Wszystkie reklamacje dotyczące technicznych aspektów funkcjonowania Serwisu należy zgłaszać na adres: W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać przyczynę reklamacji.
  2. Wszelkie pozostałe reklamacje związane z korzystaniem z Serwisu Internetowego należy kierować na adres: kontakt.zaufajpoloznej@gmail.com. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać przyczynę reklamacji.
  3. Administrator Serwisu rozpatrywać będzie reklamacje w terminie 30 dni kalendarzowych. 
  1. Dane osobowe
  1. Administratorem danych osobowych jest Anna Bulczak prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Zaufaj Położnej Anna Bulczak z siedzibą w Gdyni przy  ul. Robotniczej 23, 81-180 Gdynia NIP 9581672905, REGON 364085773.
  2. Można się z nami skontaktować pod adresem e-mail: kontakt.zaufajpoloznej@gmail.com lub na adres siedziby.
  3. Organizator oświadcza, że dla celów realizacji Umowy Zamawiający zobowiązany jest podać w zamówieniu, oprócz innych danych wymaganych przez Organizatora, następujące dane Uczestnika: imię nazwisko, numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej.
  4. W przypadku gdy Zamawiający jest jednocześnie Uczestnikiem i podania przez niego w zamówieniu danych osobowych w rozumieniu przepisów ustawy o ochronie danych osobowych, Zamawiający oświadcza, że ma świadomość celów i zakresu przetwarzania tych danych przez Organizatora; cele te i zakres określają postanowienia niniejszego Regulaminu. Poucza się niniejszym, że Zamawiający ma dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  5. W przypadku podania przez Zamawiającego w zamówieniu danych osobowych osoby, która będzie Uczestnikiem, Zamawiający oświadcza, że:
    1. uzyskał zgodę tej osoby na podanie jej Organizatorowi i przetwarzanie w celach określonych w Regulaminie przed podaniem tego adresu:
    2. poinformował tę osobę o tym, kim jest Organizator (w tym podał jego pełną nazwę i adres siedziby),
    3. podał cel i zakres zbierania jej danych przez Organizatora, w tym zapoznał ją z Regulaminem,
    4. podał informację o źródle danych,
    5. poinformował o prawie dostępu i poprawiania tych danych,
    6. poinformował o uprawnieniach Uczestnika wynikających z przepisów RODO. Zamawiający ponosi odpowiedzialność prawną związaną z brakiem takiej zgody lub jej cofnięciem.
  6. Szczegółowe informacje w zakresie danych osobowych i ochrony prywatności zostały zawarte w Polityce prywatności dostępnej tutaj. kontakt.zaufajpoloznej@gmail.com . Akceptując niniejszy Regulamin Użytkownik akceptuje również Politykę Prywatności. 

XII. Zasady zamieszczania Treści Użytkowników

  1. Użytkownicy mogą zamieszczać w wyznaczonych przez Administratora Serwisu Treści Użytkownika o ile są one zgodne z niniejszym Regulaminem.
  2. Wszelkie działania podejmowane przez Użytkowników w ramach Serwisu polegające na zamieszczaniu Treści Użytkownika, ich ocenie oraz komentowaniu, a także cel tych działań, powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami, w szczególności zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym.
  3. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za swoje działania, w tym za Treści Użytkownika zamieszczane w Serwisie. 
  4. Zamieszczając jakiekolwiek Treści Użytkownika, Użytkownik gwarantuje, że będą one zgodne z mającymi zastosowanie przepisami prawa oraz nie będą naruszać żadnych praw osób trzecich. W przypadku, jeżeli osoba trzecia zgłosi przeciwko Administratorowi Serwisu lub osobom z jego personelu jakiekolwiek roszczenie lub zarzut związany z Treściami Użytkownika, Użytkownik związany będzie do doprowadzenia do zwolnienia Administratora Serwisu lub członków jego personelu z odpowiedzialności w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie oraz do pokrycia wszelkich szkód i kosztów, jakie Administrator Serwisu lub dany członek jego personelu poniósł w związku z wystąpieniem przez osobę trzecią z takim roszczeniem lub zarzutem. Na potrzeby niniejszego ustępu za osobę trzecią uważany będzie także organ administracji publicznej, a za roszczenie również każdy nakaz, zakaz, kara, grzywna itp. wydany lub nałożony przez taki organ.
  5. Treści Użytkownika powinny być zredagowane w czytelny sposób, nie mogą mieć charakteru reklamowego i nie mogą naruszać obowiązujących przepisów prawa, zasad współżycia społecznego, dobrych obyczajów (w tym dobrych praktyk) oraz praw osób trzecich, w szczególności nie mogą zawierać:
  1. wypowiedzi wulgarnych lub obraźliwych, w tym dotyczących innych Użytkowników,
  2. wypowiedzi naruszających zasady dobrego wychowania i etykiety,
  3. treści propagujących przemoc, treści drastycznych, bądź nawołujących do szerzenia nienawiści, rasizmu, ksenofobii lub konfliktów między narodami,
  4. treści naruszających dobra osobiste (w szczególności wizerunku) lub prawa autorskie osób trzecich,
  5. treści o charakterze pornograficznym.
  1. Niedozwolone jest zamieszczanie w Serwisie do stron internetowych, na których zawarte są treści, o których mowa w ustępie powyżej.
  2. Zamieszczając jakiekolwiek Treści Użytkownika, Użytkownik udziela Administratorowi Serwisu nieodpłatnej, niewyłączonej i nieograniczonej terytorialnie licencji na publikowanie Treści Użytkownika w sieci Internet oraz w wszelkich materiałach informacyjnych lub reklamowych Administratora Serwisu, w każdej formie, w taki sposób, aby każda osoba lub osoby spełniające określone kryteria (według wyboru Administratora Serwisu) miała dostęp do takich treści na warunkach określonych przez Administratora Serwisu. Licencja ta udzielana jest na czas nieokreślony i nie wygasa wraz z zakończeniem obowiązywania umowy na korzystanie z Serwisu z Zarejestrowanym Użytkownikiem.
  3. Zamieszczając w ramach Treści Użytkownika swój wizerunek Użytkownik wyraża zgodę na publikację tego wizerunku przez Administratora Serwisu w ramach Serwisu oraz w wszelkich materiałach informacyjnych lub reklamowych Administratora Serwisu, w każdej formie, w taki sposób, aby każda osoba lub osoby spełniające określone kryteria (według wyboru Administratora Serwisu) miała dostęp do takich treści na warunkach określonych przez Administratora Serwisu.
  4. Administratorowi Serwisu przysługuje prawo do usuwania, modyfikowania lub przenoszenia w ramach Serwisu wszelkich Treści Użytkownika w każdym czasie, bez konieczności uzyskiwania odrębnej zgody Użytkownika.

XII. Ochrona Praw Autorskich i Innych Praw Własności Intelektualnej

  1. Poradnia  udostępniając Uczestnikom informacje rozpowszechniane za pośrednictwem Strony Internetowej zwraca baczną uwagę na konieczność respektowania praw własności intelektualnej.
  2. Strona Internetowa i jej zawartość, uwzględniając ale nie ograniczając się do artykułów, list mailingowych, elementów graficznych, interaktywnych aplikacji, materiałów audio i wideo, kompilacji materiałów oraz interfejsu użytkownika („Zawartość”) są chronioną prawem autorskim własnością Poradnia, licencjodawców. W skład Zawartości wchodzą także wszelkie materiały, które Organizator dostarcza Uczestnikom ze Strony za pomocą poczty elektronicznej. Wyświetlać Zawartość oraz w inny sposób wykorzystywać Stronę można wyłącznie dla osobistego, niekomercyjnego użytku.
  3. Udostępniane za pośrednictwem Strony Internetowej materiały opatrzone znakiem „Copyright © Zaufaj Położnej Anna Bulczak” chronione są prawami autorskimi na rzecz Anny Bulczak. Materiały do których prawa autorskie posiadają inne podmioty (opatrzone stosownymi notami copyright), rozpowszechniane są przez Organizatora w Internecie na podstawie obowiązujących przepisów prawnych oraz umów (w tym umów licencyjnych).
  4. Organizator informuje, że Serwis zawiera chronione prawem autorskim dokumenty, znaki towarowe oraz inne oryginalne materiały, w szczególności teksty, zdjęcia, grafikę i dźwięki, programy a także materiały wideo. Zastosowany w Serwisie układ oraz wybór prezentowanych treści stanowi samoistny przedmiot ochrony prawa autorskiego.
  5. Użytkownicy Strony Internetowej zobowiązują się do wykorzystywania wszystkich prezentowanych w nim materiałów wyłącznie w zakresie własnego użytku osobistego. Modyfikowanie, kopiowanie, przesyłanie, publiczne odtwarzanie oraz wszelkie wykorzystywanie tych treści do celów komercyjnych wymaga wyrażenia uprzedniej, pisemnej zgody przez Organizatora lub przez inny uprawniony podmiot.
  6. Użytkownicy zapewniają, że jakiekolwiek korzystanie przez nich na rzecz osób trzecich (za pośrednictwem Strony Internetowej) z materiałów chronionych prawami autorskimi, w tym ich kopiowanie, przesyłanie oraz publiczne udostępnianie w Internecie odbywa się za zgodą uprawnionych podmiotów. W przypadku posłużenia się utworami lub wypowiedziami innych osób, Uczestnicy zobligowani są do jednoznacznego wskazania cytatu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Ilekroć w niniejszym paragrafie mowa jest o „Utworze”, rozumie się przez to każdą zamieszczoną przez Użytkownika w Serwisie, wypowiedź jego autorstwa, którą można uznać za „utwór” w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

XIII. Postanowienie końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta oraz przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  2. Zamawiający będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń – informacje o zasadach dostępu do procedur rozstrzygania sporów znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich”. Konsument ma także prawo skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR, służącej do internetowego rozstrzygania sporów, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  3. Wszelkie spory, w tym w związku z treścią Regulaminu lub Umową, których Stronom nie uda się załatwić na drodze pozasądowej, rozstrzygać będzie sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Administratora, a w odniesieniu do Konsumentów: sąd powszechny właściwy miejscowo zgodnie z ogólnymi zasadami określonymi ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 1822, z późn. zm.).
  4. Sprzedający  może dokonywać zmian w Regulaminie z ważnych przyczyn. Zmiany podyktowane mogą być zmianami w aspekcie technologicznym, prawnym, ekonomicznym lub organizacyjnym prowadzenia działalności Sprzedającego, a także zmianami w strukturze lub w treści Serwisu lub oferty Sprzedającego. Wszelkie zmiany Regulaminu będą komunikowane Użytkownikom na łamach Serwisu i zaczną obowiązywać od momentu powiadomienia Użytkowników o zmianach,  poprzez opublikowanie Regulaminu w nowej treści na stronach Serwisu, z powiadomieniem o treści zmian.
  5. Zmiana Regulaminu nie ma wpływu na zasady wykonania Umów sprzedaży zawartych przed wejściem w życie danej zmiany.
  6. Powyższy Regulamin obowiązuje od dnia 09.12.2020 r.

Załącznik nr 1

TREŚĆ OŚWIADCZENIA KONSUMENTA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

 

-Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

 

________________________________________________________________________________________________

 

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

 

_________________________________________________________________________________________________

 

-Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

 

_________________________________________________________________________________________________

 

– Adres konsumenta(-ów)

 

_________________________________________________________________________________________________

 

– Dane do przelewu, nr konta bankowego

 

_________________________________________________________________________________________________

 

Zobowiązuję/zobowiązujemy się do podpisania ewentualnej korekty faktury i odesłania jej na adres Polska Press Sp. z o.o., ul. Domaniewska 45, 02-672 Warszawa.

 

– Data i podpis

 

_________________________________________________________________________________________________

 

* – niepotrzebne skreślić

 

Administratorem Twoich danych osobowych jest firmy Zaufaj Położnej Anna Bulczak z siedzibą w Gdyni przy  ul. Robotniczej 23, 81-180 Gdynia.

  1. Z administratorem danych możesz się skontaktować poprzez adres email kontakt.zaufajpoloznej@gmail.com, telefonicznie pod numerem +519 754 180 lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
  1. Twoje dane osobowe będą przetwarzane:
  1. w celu obsługi odstąpienia od umowy – podstawą prawną jest niezbędność do wykonania obowiązków wynikających z zawarcia umowy z konsumentem, jeżeli dotyczy;
  2. w celu obsługi reklamacji dotyczącej zawartej umowy obejmującej wykonanie obowiązków wynikających z rękojmi lub gwarancji producenta – podstawą prawną jest niezbędność do wykonania obowiązków wynikających z zawarcia umowy, jeżeli dotyczy;
  3. w celu ewentualnego ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora.
  1. Twoje dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom w przypadku reklamacji dystrybutorowi produktu, producentowi lub gwarantowi, w zależności od konkretnego towaru objętego uprawnieniami. 
  2. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres obsługi zwrotu lub reklamacji. Okres przetwarzania może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie Twoich danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez administratora.
  3. Przysługuje Ci prawo: dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Jako że Twoje dane przetwarzane są w sposób zautomatyzowany na podstawie umowy – przysługuje Ci także prawo do przenoszenia danych osobowych, które dostarczyłeś administratorowi tj. do otrzymania od administratora danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Możesz przesłać te dane innemu administratorowi danych.
  4. Przysługuje Ci również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
  5. Podanie danych osobowych jest wymagane przez administratora w celu przyjęcia i obsługi odstąpienia od umowy lub reklamacji. Konsekwencją niepodania danych osobowych wymaganych przez administratora jest brak możliwości przyjęcia i rozpatrzenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub reklamacji.