Szukaj
Close this search box.

FAQ

Szukasz odpowiedzi na swoje pytania? Sprawdź poniższą stronę, zawierającą najczęściej zadawane pytania i nasze odpowiedzi. Jeżeli nie uda Ci się znaleźć pomocy, to skontaktuj się z nami poprzez formularz dostępny na stronie kontakt.

bezpieczeństwo

Czy zakupy w waszym sklepie są bezpieczne?
Jak najbardziej. Integracja sklepu z popularnymi i wiarygodnymi systemami, gwarantuje 100% bezpieczeństwa zakupów.
Czy płatność za zamówienie jest bezpieczna?
Oczywiście. Dzięki integracji formularza zamówień z profesjonalnym systemem płatności PayU, gwarantujemy najwyższy poziom zarówno obsługi składanych zamówień, jak i ich bezpieczeństwa podczas procesu realizacji.
Czy moje dane osobowe są gdziekolwiek przekazywane?
Wszelkie dane powiązane z zamówieniem są w pełni bezpieczne i wykorzystywane zgodnie z naszą polityką prywatności – wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia.
Co jeżeli nie otrzymam zamówionych i opłaconych produktów?
Nie ma takiej możliwości. W przypadku jakichkolwiek problemów z realizacją zamówienia, należy kontaktować się ze sklepem poprzez formularz kontaktowy lub dostępny na sklepie chat, obsługiwany przez naszych specjalistów.

płatności

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?
W formularzu zamówienia można dokonać wyboru metody płatności, spośród wielu opcji m.in.: szybki przelew, BLIK, płatność kartą, przelew tradycyjny.
Która metoda płatności jest bezpieczna?
Wszystkie metody płatności są obsługiwane przez popularne i w 100% bezpieczne systemy płatności, które z wieloma sukcesami działają na rynku od wielu lat.
Wystąpił błąd podczas realizacji płatności na jednej z metod.
Nic nie szkodzi. Jeżeli należność nie została pobrana z konta bankowego, można dokonać ponownie zamówienia – anulujemy poprzednie, nieopłacone zamówienie automatycznie.
Gdzie znajdę warunki i regulaminy metod płatności?
Jako, że płatności są obsługiwane przez firmy zewnętrzne, przy współpracy z nami, to wszelkie szczegółowe informacje można znaleźć bezpośrednio na stronie tejże firmy: PayU.
W jaki sposób mogę opłacić kurs ratalnie?
Jeśli chcesz opłacić kurs stacjonarny w dwóch ratach  prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego lub poprzez dostępny chat.

zamówienia

Kiedy mogę spodziewać się realizacji zamówienia?
Produkty online takie jak warsztaty, paczki czy kursy są udostępniane użytkownikowi bezpośrednio po opłaceniu zamówienia. Usługi takie jak stacjonarne kursy szkoły rodzenia czy indywidualne konsultacje są realizowane wg zakupionego harmonogramu zajęć lub ustalane indywidualnie.
Mam problem z zamówieniem.
W przypadku problemów z zamówieniem, należy w pierwszej kolejności sprawdzić poprawność danych w formularzu zamówienia (szczególnie adres e-mailowy podany w zamówieniu) oraz wszelkie dane na poziomie realizacji płatności za zamówienie. Jeżeli problemy nadal występują prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego lub poprzez dostępny chat.
Czy otrzymam fakturę za zamówienie?
Tak. Wystarczy w formularzu zamówienia podać nr NIP firmy, na którą ma zostać wystawiona faktura. W przeciwnym razie zostanie wystawiona faktura imienna która wysyłana jest automatycznie po realizacji zamówienia na adres mailowy podany w zamówieniu.
Czy fakturę otrzymam elektronicznie?
Tak. Faktura  zostanie przesłana na adres mailowy wskazany w formularzu zamówienia.
Transakcja za moje zamówienie została odrzucona/anulowana, co w takiej sytuacji?
Złóż zamówienie ponownie, nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
Jak mogę dowiedzieć się o statusie mojego zamówienia?
Po złożeniu i opłaceniu zamówienia zostanie przesłane potwierdzenie na wskazany w formularzu adres email.

produkty i usługi

Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na temat produktów i usług sprzedawanych w sklepie?
Każdy produkt posiada indywidualny opis i wszelkie informacje szczegółowe, bezpośrednio na stronie produktu. W przypadku braku poszukiwanych,
W jaki sposób otrzymam zakupione produkty online?
Produkty online takie jak warsztaty, kursy online czy paczki będą dostępne na profilu klienta zaraz po zaksięgowaniu wpłaty.
Czy mogę pobrać materiały video na swoje urządzenie?
Nie, materiały video takie jak warsztaty czy kursy są dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników poprzez naszą platformę przez 9 miesięcy od momentu zakupu. Nie ma możliwości pobrania ich na swoje urządzenie.
Gdzie po zakupie będzie dostępny warsztat/kurs?
Materiały będą dostępne na profilu klienta na naszej stronie. Po zakupie należy zalogować się na swoje konto (prawy górny róg na www.zaufajpoloznej.pl – jeśli nie pamiętasz hasła – zresetuj je i ustaw nowe). W zakładce „pliki do pobrania” będą znajdywać się wszystkie wykupione przez Ciebie nagrania wraz z informacjami do kiedy są one dostępne.
Nie mogę odtworzyć nagrania - co robić?
Jeśli jesteś zalogowana/-y na swoim koncie na naszej stronie i w zakładce Pliki do pobrania nie widnieją wykupione przez Ciebie nagrania prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy lub poprzez dostępny chat.
Wykupiłam kurs szkoły rodzenia, czy mogę wziąć w nim udział wraz z partnerem?
Tak, opłata za kurs obejmuje udział dwóch osób: kobiety w ciąży oraz osoby towarzyszącej.
Czy po kursie szkoły rodzenia stacjonarnej otrzymam materiały?
Tak,  dwa dni przed rozpoczęciem pierwszych zajęć kursanci otrzymają mail z częścią materiałów oraz z kwestiami informacyjnymi dotyczącymi kursu. W trakcie trwania kursu oraz po zakończeniu zajęć kursanci otrzymają materiały video dotyczące tematów poruszanych na kursie szkoły rodzenia.
Nie mogę wziąć udziału w zajęciach stacjonarnych kursu szkoły rodzenia, czy mogę je odrobić?
W ramach kursu stacjonarnego kursanci mogą odrobić jedne zajęcia z inną grupą. Warunkiem możliwości odrobienia jest zgłoszenie swojej nieobecności przed rozpoczęciem zajęć poprzez formularz kontaktowy lub poprzez dostępny chat.
Czym różni się kurs stacjonarny od szkoły rodzenia online?
Przede wszystkim formą: szkoła online dostępna jest w formie nagrań które kursant otrzymuje od razu po zakupie na okres 9 miesięcy od momentu opłacenia zamówienia. Szkoła stacjonarna to kursy w dni robocze (7 spotkań) lub w weekendy (4 spotkania). Na wszystkich kursach (zarówno online jak i stacjonarnych) zakres omawianych tematów jest ten sam. Merytorycznie kursy nie różnią się.
Chcę kupić Wasz produkt online na prezent, jak to zrobić?
Przy dokonywaniu zamówieniu w polu „adres mailowy” wpisz adres osoby obdarowanej. Musisz jednak pamiętać, że osoba ta otrzyma potwierdzenie zamówienia. Jeśli nie chcesz, aby osoba obdarowana prezentem otrzymała od nas wiadomość mailową o realizacji zamówienia, dokonaj zamówienia na swoje dane, a później skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub poprzez dostępny chat aby zmienić dane w zamówieniu.
W jaki sposób przygotować się do konsultacji laktacyjnej, wizyty patronażowej, konsultacji z chustonoszenia, czy KTG?
Wskazówki jak przygotować się do usługi/konsultacji dostępnej na naszej stronie znajdziesz w opisie konkretnego produktu.

Zamierzasz nas opuścić tak szybko?

Zostaw nam swój adres mailowy, a może wkrótce otrzymasz jakiś specjalny, dedykowany kod zniżkowy tylko dla Ciebie ?