FAQ
Szukasz odpowiedzi na swoje pytania? Sprawdź poniższą stronę, zawierającą najczęściej zadawane pytania i nasze odpowiedzi. Jeżeli nie uda Ci się znaleźć pomocy, to skontaktuj się z nami poprzez formularz dostępny na stronie kontakt.
bezpieczeństwo
płatności
zamówienia
produkty i usługi
Każdy produkt posiada indywidualny opis i wszelkie informacje szczegółowe, bezpośrednio na stronie produktu. W przypadku braku poszukiwanych,
Produkty online takie jak warsztaty, kursy online czy paczki będą dostępne na profilu klienta zaraz po zaksięgowaniu wpłaty.
Nie, materiały video takie jak warsztaty czy kursy są dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników poprzez naszą platformę przez 9 miesięcy od momentu zakupu. Nie ma możliwości pobrania ich na swoje urządzenie.
Materiały będą dostępne na profilu klienta na naszej stronie. Po zakupie należy zalogować się na swoje konto (prawy górny róg na www.zaufajpoloznej.pl – jeśli nie pamiętasz hasła – zresetuj je i ustaw nowe). W zakładce „pliki do pobrania” będą znajdywać się wszystkie wykupione przez Ciebie nagrania wraz z informacjami do kiedy są one dostępne.
Jeśli jesteś zalogowana/-y na swoim koncie na naszej stronie i w zakładce Pliki do pobrania nie widnieją wykupione przez Ciebie nagrania prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy lub poprzez dostępny chat.
Tak, opłata za kurs obejmuje udział dwóch osób: kobiety w ciąży oraz osoby towarzyszącej.
Tak, dwa dni przed rozpoczęciem pierwszych zajęć kursanci otrzymają mail z częścią materiałów oraz z kwestiami informacyjnymi dotyczącymi kursu. W trakcie trwania kursu oraz po zakończeniu zajęć kursanci otrzymają materiały video dotyczące tematów poruszanych na kursie szkoły rodzenia.
W ramach kursu stacjonarnego kursanci mogą odrobić jedne zajęcia z inną grupą. Warunkiem możliwości odrobienia jest zgłoszenie swojej nieobecności przed rozpoczęciem zajęć poprzez formularz kontaktowy lub poprzez dostępny chat.
Przede wszystkim formą: szkoła online dostępna jest w formie nagrań które kursant otrzymuje od razu po zakupie na okres 9 miesięcy od momentu opłacenia zamówienia. Szkoła stacjonarna to kursy w dni robocze (7 spotkań) lub w weekendy (4 spotkania). Na wszystkich kursach (zarówno online jak i stacjonarnych) zakres omawianych tematów jest ten sam. Merytorycznie kursy nie różnią się.
Przy dokonywaniu zamówieniu w polu „adres mailowy” wpisz adres osoby obdarowanej. Musisz jednak pamiętać, że osoba ta otrzyma potwierdzenie zamówienia. Jeśli nie chcesz, aby osoba obdarowana prezentem otrzymała od nas wiadomość mailową o realizacji zamówienia, dokonaj zamówienia na swoje dane, a później skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub poprzez dostępny chat aby zmienić dane w zamówieniu.
Wskazówki jak przygotować się do usługi/konsultacji dostępnej na naszej stronie znajdziesz w opisie konkretnego produktu.
Aby odwołać konsultację skontaktuj się z nami telefonicznie (519754180 w godzinach 8-15) lub mailowo: kontakt@zaufajpoloznej.pl. W przypadku odwołania konsultacji na mniej niż 24 godziny przed zaplanowanym terminem, koszt usługi nie podlega zwrotowi.